woensdag 1 augustus 2012

Make and Take

Hallo, ooh wat leuk zeg weer vier volgster erbij, erg leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben Heidy, Suzanna, Chantal en Berlinde en natuurlijk welkom!! Ik zal ook jullie blogs zeker eens bezoeken. Nu over de kaart ik ben vanmorgen naar Creabest geweest waar ze een make and take hadden met Glimmer Mist. Het was erg leuk om te doen en erg gezellig. Dit is het resultaat
Ze hebben nog twee Bissingh woensdagen nl. 8 aug. label met Tim Holtz technieken maken en 15 aug. een kaart maken met Simple Stories papierlijn. Zeker de moeite waard dus ben je in de buurt van Ommen ........
Op hun site kun je er meer over lezen.
Ik heb nog een kaart klaar liggen maar ik moet even wachten tot de kaart is ontvangen en hij moet naar het buitenland dus het duurt nog even. Tot de volgende keer!!
post signature

7 opmerkingen:

Corrie zei

Schitterend gemaakt Liesbeth en glimmermist is ook zo mooi ,je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt
liefs Corrie

Carolien zei

Hoi Liesbeth

Wat ben je goede reclame aan het maken voor Ommen aan het maken zeg !!!!! hihihihihi

Maar je heb een mooie make of take gemaakt hoor!!!

Groetjes Carolien

Wil zei

Mooi kaartje Liesbeth. Ik heb zelf nog nooit met Glimmer Mist gewerkt. Wel leuk om zo een klein workshopje mee te doen :)

groetjes, Wil

Chantal zei

Die is leuk geworden! Leuk spul he dat glimmermist?
Groetjes,
Chantal

Berlinde zei

Dit heb je heel leuk gemaakt Liesbeth!
Lieve groetjes, Berlinde

jannie zei

Erg leuk hooe Liesbeth.
Groetjes.

jannie zei

foutje hoor moet dat zijn.