dinsdag 26 februari 2013

Kaart voor creatieve dames!!

Hallo allemaal,

Deze keer een kaartje die ik heb gemaakt bij een vriendin. Ze had net nieuwe stempels waar we mee aan de slag zijn gegaan. Dit is mijn creatie geworden. Leuk om te sturen naar iemand die graag zelf kleding maakt.


Doordat ik helaas weinig tijd over hou om op jullie blogs te reageren geef ik een leuke candy weg op mijn andere blog. Kom even kijken op mijn andere blog.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.


post signature

6 opmerkingen:

heidy zei

Wat een mooi kaartje Liesbeth!
Groetjes Heidy

Corrie zei

Hallo Liesbeth, wat heerlijk om weer eens een kaart van je te zien en wat voor één ,wauw mooi gemaakt.
Zelf ben ik sinds 7 januari door een hel gegaan, maar ik ben super blij om weer kaartjes te mogen maken, en bij jullie te komen kijken.Zo ook bij jou en dit mooie kaartje te mogen bewonderen.
liefs Corrie

verascrap zei

Hoi Liesbeth,
Zo ondanks dat je het zo druk hebt gehad, heb je weer een mooi kaartje gemaakt...super !!
Groetjes, Vera

Wil zei

Wat een leuke kaart Liesbeth! Fijn dat je weer even tijd gehad hebt om er weer wat moois van te maken!

groetjes, Wil

jannie zei

Hoi Liesbeth.
Wat een leuk kaartje.
Groetjes.

Corrie zei

Ik mis je echt Liesbeth, je bent altijd met je mooie kaartjes te vinden op je blog, maar het is zo lang geleden dat ik iets heb gezien, laat staan gehoord.
Ik heb mij opnieuw aangemeld bij Google, misschien is dat het wel.
Ik weet het niet, maar ik hoop dat alles goed gaat met jullie gezinnetje.
Dikke knuffel van mij Corrie